Інтернет-магазин «Лохматик» піклується про свою репутацію, тому продає тільки сертифікований в Україні товар.

Правила повернення товару в інтернет-магазині "Лохматик":

Шановні покупці, ви можете відмовитися від доставленого товару, в разі, якщо він не відповідає тому артикулу, який ви замовляли, не працює або зіпсований.
Товар також може бути повернутий кур'єру безпосередньо в момент доставки. Якщо повернення товару відбувається без вагомої причини, вартість доставки оплачується.
Обов'язково перевіряйте товар відразу на Новій Пошті або при доставленні кур'єром.
Претензії на предмет бою і пошкодження товару не приймаються після підписання документа про отримання.

Обов'язкова умова для повернення або заміни товару - відсутність на ньому пошкоджень, наявність оригінальної упаковки, супровідних документів та заявою на повернення замовлення.

Оголошену вартість вказуйте повну вартість товару. При поверненні для збереження товару відправляти необхідно в такій же упаковці, як при отриманні.
Всі дії з повернення товару відбуваються відповідно до «Закону про захист прав споживачів».
Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:

  • продовольчі товари;
  • товари медичного призначення: лікарські препарати та прилади для лікування тварин, медичний одяг;
  • попони, бандажі та тп.
  • предмети гігієни;
  • м'які або надувні іграшки;
  • товари для цуценят і кошенят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльника і т.д.);
  • парфюмерно-косметичні і товари в аерозольній упаковці;
  • рушники, покривала, лежаки, будиночки;
  • зубні щітки, гребінці, щітки, інструменти для грумінгу;
  • панчішно-шкарпеткові вироби.
Загальна інформація:
Гарантійний термін експлуатації - це термін, протягом якого покупець гарантує дотримання правил користування товаром, а виробник, відповідно, виконує щодо нього гарантійні зобов'язання.

Термін дії гарантії починається з дня передачі товару покупцеві.

На всі товари, які були придбані в інтернет-магазині «Лохматик», поширюється офіційна гарантія від виробника. Для деяких товарів гарантійним талоном є товарний чек. Термін дії гарантії починається з дня передачі товару покупцеві.
Несправності, що виникли протягом гарантійного терміну, при дотриманні умов гарантії, усуваються спеціалізованими сервісними центрами.
Доставка товару на гарантійне обслуговування здійснюється покупцем за власний рахунок.
Дізнатися про строки і детальні умови гарантійного обслуговування обраного товару покупець може у компанії-постачальника, назва і реквізити якого обов'язково вказані на упаковці товару. Якщо упаковка придбаного товару не збереглася, покупець може звернутися за допомогою до співробітників інтернет-магазину «Лохматик», в якому здійснювалася покупка, і отримати інформацію про назву і реквізити компанії-постачальника.
Гарантійний талон компанії-виробника товару є підставою для надання гарантійного обслуговування і ремонту. Зберігайте оформлені супровідні документи (касовий чек, гарантійний талон та інструкцію) протягом всього терміну експлуатації.
Завжди уважно читайте умови гарантійного обслуговування і правила використання товару, це дозволить уникнути помилок і експлуатувати товар, згідно з його відповідному робочому режиму.

Що робити в разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку несправності товару?
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, покупець має право на свій вибір вимагати від продавця або виробника зробити ремонт товару, заміну товару на такий же або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), або повернення сплаченої за товар грошової суми.
Згідно із законодавством, такі вимоги споживача задовольняються щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

Що робити, якщо придбаний товар не задовольнив покупця за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням?
Відповідно до Закону, споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Відповідно до Закону, товар підлягає поверненню або заміні при дотриманні наступних умов:
  • збережена комплектність товару,
  • збережена цілісність упаковки,
  • збережені маркування та ярлики виробника,
  • товар новий і не був у використанні.

Якщо товар відповідає всім умовам повернення, покупець має право звернутися в той магазин мережі, в якому здійснювалася покупка, пред'явивши документ, що підтверджує особу покупця, товар, касовий чек, і заявити про своє бажання замінити товар.

Що необхідно зробити для повернення грошових коштів?
По-перше, подати за місцем купівлі товару відповідну письмову заяву, де будуть вказані вимоги покупця і причини повернення товару.

Крім причини в заяві обов'язково потрібно вказати наступну інформацію:
1. дані документа, що посвідчує особу покупця, який повертає товар (серія і номер паспорта, дата і місце його видачі);
2. дані про товар (найменування, фабричний (серійний) номер, артикул, дата продажу, вартість товару за станом на момент продажу);
3. суму виданих за повернутий товар коштів.
Повернення грошових коштів здійснюється за графіком роботи пункту самовивозу і тільки за умови наявності розрахункового документа та документа, що посвідчує особу покупця.

Якщо робили інтернет-замовлення потрібно написати лист на електронну адресу : 22ksv@ukr.net із темою "Обмін та повернення Прізвище-Ім'я" та вказати у листі вищезазначену інформацію.

Завжди уважно читайте умови гарантійного обслуговування і правила використання товару, це дозволить уникнути помилок і експлуатувати товар у відповідному робочому режимі.